Вчитель-логопед

План дистанційної роботи вчителя-логопеда КУ Ржищівської міської ради
 "Інклюзивно-ресурсний  центр"
Пасеки А.В.
на період з 17.03.2020 по 03.04.2020

№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
17.03
1. Розробка плану роботи на час карантину
2. Упорядкування документації
3. Інформування батьків про віддалену роботу логопеда



телефон, електронна пошта, Viber
2
18.03
1. Опрацювання статі «Що батьки повинні знати про корона вірус: консультують МОЗ і МОН»
2. Підготовка до онлайн консультації
3. Підготовка дидактичного матеріалу
4. Онлайн  консультації з батьками






телефон, електронна пошта, Viber
3
19.03
1. Онлайн лекція «Маркери сенсорних дисфункцій у дітей» Мартиненко І.В.
2. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу
3. Онлайн  консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
4
20.03
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків
2. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з ООП. Практичні поради»
2. Упорядкування документації
3. Онлайн  консультації з батьками







телефон, елект.пошта, Viber
5
23.03
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань для диференціації звуків.
2. Опрацювання методичної літератури «Мовленнєві вправи та ігри вдома для дітей із ЗПР з порушенням мовлення»
3. Онлайн  консультації з батьками









телефон, електронна пошта, Viber
6.
24.03
1. Підготовка дидактичного матеріалу
2. Перегляд  інформаційно-методичної літератури «Особливості розвитку дитини з синдромом Дауна»
3. Підготовка до онлайн консультації
4. Онлайн  консультації з батьками


ж-л. «Логопед» №3,20





телефон, елект.пошта, Viber
7.
25.03
1.Перегляд онлайн лекції  «Формування мовлення у дітей раннього розвитку»
2. Упорядкування документації
3. Онлайн  консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
8.
26.03
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн  консультації з батьками




телефон, електронна пошта, Viber

9.
27.03
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Онлайн марафон «Логопедичний супровід  в мовленнєвих дітей»


10
30.03
1. Онлайн лекція «Використання вібраційних апаратів в роботі логопеда»
2.  Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн  консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
11
31.03
1.  Перегляд  інформаційно-методичної літератури «Корекційні засоби навчання для дітей з ТПМ»
2. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
3. Онлайн  консультації з батьками
ж-л «Дефектолог», №3,20







телефон, електронна пошта, Viber
12
1.04
1. Вебінар «Запуск мовлення у не мовленнєвих дітей засобами АВА-терапії»
2. Розробка дидактичного матеріалу
3. Онлайн  консультації з батьками



телефон, електронна пошта, Viber
13
2.04
1. Онлайн лекція «Особливості комунікативної поведінки у дітей з РАС» Базима Н.В
2.  Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн  консультації з батьками



телефон, електронна пошта, Viber
14
3.04
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн  консультації з батьками





телефон, електронна пошта, Viber

План дистанційної роботи вчителя-логопеда КУ Ржищівської міської ради
 "Інклюзивно-ресурсний  центр"
Пасеки А.В.
на період з 06.04.2020 по 24.04.2020


№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1.
6.03
1. Розробка плану роботи на час карантину
2. Упорядкування документації
3. Інформування батьків про віддалену роботу логопеда
телефон, електронна пошта, Viber
2.
7.03
1. Вебінар «Секрети артикуляційної гімнастики»
2. Розробка дидактичного матеріалу
3. Онлайн консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
3.
8.03
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн консультації з батьками





телефон, електронна пошта, Viber

4.
9.04

1. Онлайн лекція «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

2. Розробка дидактичного матеріалу

3. Онлайн  консультації з батьками



телефон, електронна пошта, Viber

5.
10.04

1. Перегляд  інформаційно-методичної літератури «Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі»

2.Упорядкування документації

3. Онлайн  консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber

6.
13.04
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації

3. Онлайн  консультації з батьками







телефон, електронна пошта, Viber
7.
14.04
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Основні напрямки корекційної роботи для дітей з логоневрозом»
2. Розробка дидактичного матеріалу
3. Онлайн консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
8.
15.04
1. Онлайн лекція «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»

2.Упорядкування документації

3. Онлайн консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
9.
16.04
1. Вебінар: «Ігрові методики для розвитку мовлення»
2. Розробка дидактичного матеріалу
3. Онлайн консультації з батьками


телефон, електронна пошта, Viber
10.
17.04
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації
3. Онлайн консультації з батьками






телефон, електронна пошта, Viber
11.
20.04

1. Перегляд  інформаційно-методичної літератури «Особливості логопедичної роботи при дизартрії»

2.Упорядкування документації

3. Онлайн  консультації з батькам




телефон, електронна пошта, Viber
12.
21.04

1. Онлайн лекція «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади»

2. Підготовка до онлайн консультації

3. Онлайн консультації з батьками



телефон, електронна пошта, Viber
13.
22.04

1.Онлайн лекція «Синдром гіперактивності і   дефіциту уваги в учнів»

2. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань

3. Онлайн консультації з батьками






телефон, електронна пошта, Viber
14.
23.04

1. Онлайн-семінар з питань мовних порушень у дітей дошкільного віку

2. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань

3. Онлайн консультації з батьками






телефон, електронна пошта, Viber
15.
24.04
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань
2. Підготовка до онлайн консультації

3. Онлайн консультації з батьками








телефон, електронна пошта, Viber

План дистанційної роботи вчителя-логопеда КУ Ржищівської міської ради
 "Інклюзивно-ресурсний  центр"
Комар Л.В.

на період з 17.03.2020 по 03.04.2020

Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1.
13.03.2020
1. Розробка плану роботи на час карантину.
2. Упорядкування документації (обов’язкова документація вчителя-логопеда)
3. Інформування батьків про дистанційну роботу логопеда.
4. Прибирання та дезінфекція логопедичного кабінету.
9.00-10.00

10.00-11.00


11.00 -11.30

11.30-13.00





Viber група, телефонний режим
2.
16.03.2020
1. Опрацювання статті « 5 речей про короновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення».
2. Розмістити в батьківській групі Вайбер інформацію по статті.
3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні домашніх завдань з дітьми по автоматизації звуків.
4. Перегляд вебінару «Ігрові методики для розвитку мовлення», заповнення зошита самоосвіти.

9.00-10.00




10.00-10.15


10.15-11.30






11.30-13.00





Viber група, телефонний режим







3.
17.03.2020
1. Опрацювання фахової літератури, електронного журналу «Логопед» за березень 2020 року.
2. Консультація для батьків « Як організувати логопедичні заняття в домашніх умовах»
3. Виготовлення дидактичного матеріалу «Артикуляційні тваринки»
4. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
9.00-10.00



10.00-10.40



10.40-12.00




Viber група



Кольоровий друк, вирізання, ламінування
4.
18.03.2020
1. Перегляд вебінару «Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення дошкільнят», заповнення зошиту самоосвіти.
2. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
3. Виготовлення описових схем до різних лексичних тем.
9.00-10.30





10.30-11.30


11.30-13.00




Viber, електронна пошта


Кольоровий друк, вирізання, ламінування
5.
19.03.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину.
2.  Оформлення папки консультацій темами: «Правила проведення та деякі принципи виконання артикуляційної гімнастики», «Використання інноваційних технологій
в логопедичній роботі»
3. Опрацювання матеріалів на тему самоосвіти.
4. Виготовлення альбому «Вірші з використанням мнемотехніки»
9.00-10.00




10.00-11.00







11.00-12.00

12.00-13.00
Viber, телефонний режим














Кольоровий друк, оформлення альбому
6.
20.03.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Перегляд вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі», заповнення зошиту самоосвіти
3. Оформлення дидактичних ігор для автоматизації звуків «Веселі гусениці» та «Позбираємо квіти разом з Лунтиком та Мілою», автор Яхній О.В.
9.00-10.00




10.00-11.00




11.00-13.00












Кольоровий друк, вирізання, ламінування
7.
23.03.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Виготовлення зошитів для домашніх вправ на звук Р
3. Перегляд вебінару «Нетрадиційні форми подолання мовленнєвих порушень у дітей», заповнення зошиту самоосвіти
4. Виготовлення тактильних доріжок.
9.00-10.00


10.00-11.00


11.00-12.00





12.00-13.00
Viber, електронна пошта


Кольоровий друк, оформлення




8.
24.03.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину.
2. Опрацювання додаткової наукової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
3. Виготовлення зошитів для домашніх вправ на звук Л
4. Поповнення картотеки пальчикових ігор.
9.00-10.00




10.00-11.00



11.00-12.00


12.00-13.00
Viber, телефонний режим




Інтернет-ресурси



Кольоровий друк, оформлення зошитів
9.
25.03.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2.Виготовлення зошитів для домашніх вправ на шиплячі звуки
3. Виготовлення доріжок для автоматизації звуків
4. Опрацювання матеріалів на тему самоосвіти.
9.00-10.00




10.00-11.00


11.00-12.00





Кольоровий друк, оформлення зошитів

Кольоровий друк, ламінування
10.
26.03.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Складання добірки «Фізхвилинки з Лего»
3. Розробка презентації «Використання Лего-технологій в логопедії»
9.00-10.00


10.00-11.00

11.00-13.00
Viber


Друк, оформлення добірки
11.
27.03.2020
1.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину.
2. Підбір та поповнення дидактичного матеріалу по темі «Розвиток зв’язного мовлення»
3. Підвищення професійної кваліфікації, розміщення своїх розробок на сайті «Всеосвіта»: Конспект індивідуального логопедичного заняття Тема: Автоматизація звука [Ш] в складах, словах з використанням Лего-технологій та Авторська римівка.
9.00-10.00




10.00-11.00



11.00-13.00
Viber, телефонний режим








Свідоцтва прикладаються
12.
30.03.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Виготовлення авторського альбому «Дидактичний матеріал для виправлення недоліків вимови звуків Р та Р*»
3. Виготовлення дидактичних ігор для диференціації  звуків Р -Л: «Квіткова поляна», «Курка з курчатами»
9.00-10.00





10.00-12.00




12.00-13.00






Кольоровий друг, оформлення альбому



Кольоровий друк, вирізання, ламінування
13.
31.03.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2.Добірка матеріалів до батьківських зборів «Слухняний язичок» (артикуляційна гімнастика в домашніх умовах шляхом використання ейдетичних завдань) та «Як подолати заїкуватість»
3. Виготовлення дидактичних посібників для розвитку мовленнєвого дихання.
9.00-10.00


10.00-11.00







11.00-13.00
Viber










Кольоровий друк, вирізання, ламінування
14.
1.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину.
2.  Перегляд відео «Заїкання у дітей: причини, симптоми, діагностика та лікування» та  «Заїкання у дітей - способи лікування, загальні рекомендації та поради», заповнення зошита самоосвіти.
3. Оформлення та виготовлення картотеки «Розвиток мовленнєвого дихання»
9.00-10.00




10.00-11.00








11.00-13.00

Viber, телефонний режим














Кольоровий друк, вирізання, ламінування
15.
2.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Підвищення професійної кваліфікації, розміщення своїх розробок на сайті «Всеосвіта»: логопедичні пазли на звук Л.
3. Підбір матеріалів «Фізхвилинки на логопедичних заняттях»
4. Оформлення картотеки «60 фізхвилинок»
9.00-10.00




10.00-11.00




11.00-12.00


12.00-13.00





Свідоцтво прикладається







Кольоровий друк, вирізання, ламінування

16.
3.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2.  Виготовлення кубиків с артикуляційними вправами на різні групи звуків.
3.  Виготовлення дидактичного посібника «Склади слово»

9.00-10.00


10.00-11.00



11.00-13.00
Viber


Кольоровий друк, вирізання, ламінування


Кольоровий друк, вирізання, ламінування



План дистанційної роботи вчителя-логопеда КУ Ржищівської міської ради
 "Інклюзивно-ресурсний  центр"
Комар Л.В.
на період з 06.04.2020 по 24.04.2020
вчителя-логопеда
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1
06.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2.Перегляд майстер-класу "Створення інтерактивних дидактичних ігор в програмі Microsoft PowerPoint"
3. Виготовлення інтерактивної гри на автоматизацію шиплячих звуків.
9.00-10.00






10.00-11.00





11.00-13.00
Viber, телефонний режим













2
07.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Підбір мовленнєвого матеріалу (віршів) для диференціації сонорних звуків.
3. Виготовлення дидактичної гри на диференціацію сонорних звуків «Зберемо ягоди в кошик»
4. Перегляд вебінару «Секрети артикуляційної гімнастики», заповнення зошиту самоосвіти
9.00-10.00




10.00-11.00




11.00-12.00



12.00-13.00





Інтернет-ресурси




Кольоровий друк, вирізання, ламінування





3
08.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Поповнення папки консультацій для батьків: «Як розвинути в дитини мовленнєві навички», «Розвинуте мовлення – запорука успішного навчання»
3. Виготовлення лото за лексичними темами.
9.00-10.00


10.00-11.00






11.00- 13.00
Viber









Кольоровий друк, вирізання, ламінування
4
09.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги
при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Перегляд вебінару «Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності дошкільнят», заповнення зошиту самоосвіти.
3. Розробка пам’ятки для батьків «Правила виконання домашніх логопедичних завдань»
4. Роздрукування та оформлення пам’яток.
9.00-10.00




10.00-11.30






11.30-12.30



12.30-13.00


Viber, телефонний режим





















Кольоровий друк, оформлення
5
10.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Опрацювання фахової літератури на тему самоосвіти.
3. Упорядкування папки по самоосвіті.
4. Виготовлення авторського альбому «Дидактичний матеріал для виправлення недоліків вимови звуків Ш та Ж»
9.00-10.00




10.00-11.00


11.00-12.00

12.00-13.00





Інтернет-ресурси




Кольоровий друк, оформлення альбому
6
13.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Перегляд вебінара «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу», заповнення зошиту по самоосвіті.
3. Виготовлення альбому «Різнокольорові загадки» Автор Доброгорська Галина

9.00-10.00


10.00-11.30






11.30-13.00
Viber














Кольоровий друк, оформлення

7
14.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Розробка конспектів корекційних занять.
3. Виготовлення дидактичної гри «Мій, моя, моє»
4. Розміщення власних напрацювань на сайті «Всеосвіта»
9.00-10.00




10.00-11.30

11.30-12.30


12.30-13.00
Viber, телефонний режим






Кольоровий друк, вирізання, ламінування

Свідоцтво прикладається
8
15.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Перегляд вебінару «Онлайн-конструктори для інтерактивних робочих аркушів (ІРА)», заповнення зошита самоосвіти
3. Виготовлення авторського альбому «Дидактичний матеріал для виправлення недоліків вимови звуків Л та Л*»
9.00-10.00




10.00-11.30





11.30-13.00















Кольоровий друг, оформлення альбому
9
16.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2.  Виготовлення картотеки слів та словосполучень на сонорні звуки. Автор Репецька К.В
3. Опрацювання фахової літератури «Допомога дітям з мовленнєвими проблемами» Шукшина Л.
4. Підбір матеріалів для логопедичних занять «Скоромовки».
9.00-10.00



10.00-11.30




11.30-12.15




12.15-13.00


Viber



Кольоровий друк, вирізання, ламінування


Електронна бібліотека





Інтернет-ресурси
10
17.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків,
які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Перегляд вебінару «Пальчикові ігри: розвиваємо дрібну моторику»
3. Поповнення картотеки пальчикових вправ «Пальчикові вправи в віршах» Автор Ю. Турчина
4. Розробка зошиту для розвитку мовлення
9.00-10.00




10.00-11.00



11.00-12.00


12.00-13.00
Viber, телефонний режим







Кольоровий друк, оформлення картотеки

11
20.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Підбір та поповнення дидактичного матеріалу за лексичними темами.
3. Опрацювання фахової літератури «Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності : діагностико-розвивальний комплекс» Калмикова Л.О. , заповнення зошита самоосвіти.
9.00-10.00




10.00-11.30


11.30-13.00





Інтернет-ресурси,
кольоровий друк

Електронна бібліотека
12
21.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Підбір матеріалів та оформлення картотеки «Використання Су-джок в логопедії»
3.  Розробка презентації «Використання Су-джок в логопедії»
9.00-10.00


10.00-12.00



12.00-13.00
Viber



Інтернет-ресурси


PowerPoint
13
22.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями», заповнення зошиту самоосвіти
3. Виготовлення картотеки «Ігри на поповнення словникового запасу»
9.00-10.00




10.00-11.30






11.30-13.00
Viber, телефонний режим














Кольоровий друк, вирізання, ламінування, оформлення
14
23.04.2020
1. Підбір мовленнєвого та наочного матеріалу для індивідуальних домашніх завдань по автоматизації звуків.
2. Опрацювання фахової літератури «Мовленнєвий розвиток дошкільників.» Завязун Т.
3. Створення папки «Звукові картки»
4. Добірка матеріалів до батьківських зборів
9.00-10.00




10.00-11.00




11.00-12.00

12.00-13.00





Електронна бібліотека




Кольоровий друк, оформлення

Інтернет-ресурси
15
24.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань по автоматизації звуків.
2. Розробка методичного тренінгу «Нетрадиційні форми роботи з батьками»
3. Створення папки для вихователів «Поради логопеда»
4. Розміщення власних напрацювань на сайті «Всеосвіта»

Viber









Свідоцтво прикладається



Немає коментарів:

Дописати коментар