Вчитель-дефектолог


План  роботи під час карантину(13.03.2020-03.04.2020)вчителя-дефектолога  КУ РМР«ІРЦ»
Горгуль Ю.П.


Дата
Зміст роботи
Примітки
13.03.2020
1. Участь у зборах працівників ІРЦ  проведених директором центру про «Поширення епідемії COVID-19. Дотримання  основних  правил  для захисту себе та оточуючих від пандемії захворювання. Режим роботи інклюзивно ресурсного центру під час карантину».
2. Прибирання  та  дезінфекція кабінету. Дезінфекція роздаткового  та наочного матеріалу, дитячих іграшок.
3. Інформування батьків про дистанційну  роботу вчителя-дефектолога ІРЦ.



Viber
Facebook

14.03.2020
1. Розробка плану роботи вчителя-дефектолога під час карантину.
2.Пошук різноманітних дистанційних  форм  робота з дітьми та батьками. Пошук корисною інформації  для батьків та  педагогів. Пошук нової інформації для самоосвіти та підвищення  професійного  рівня.
Інтернет/література





15.03.2020
1. Робота з документацією ІРЦ. Робота у електронному порталі ІРЦ.
2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.
3. Перегляд запису практичної лекції спікерки Зоряни Ленів «Особливості роботи в інклюзивному  класі з дітьми із різними освітніми потребами». Конспектування  отриманої інформації.


Viber, телефонний режим


16.03.2020
1. Самоосвіта та пошук інформації  на  тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми».
2. Виготовлення та розміщення на сайті ІРЦ наочного  матеріалу для дидактичних ігор «Знайди латку» (свійські та дикі тварини); «Скажи навпаки» (утворення слів-антонімів); «Чарівний паровозик» (геометричні фігури, колір, цифри).
Google, facebook, YouTube


Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування
Сайт ІРЦ
17.03.2020

1. Перегляд вебінару: «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження».

2. Виготовлення  дидактичної гри «Знайди тінь  предмета».

Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування
18.03.2020
1. Самоосвіта та пошук сучасних/нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на  тему: «Су-джок  терапія  та  її  ефективне  використання  в  роботі  з  дітьми  з  ООП».
2. Розроблення то  оформлення  матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Використання «Су-Джок»  терапії в оздоровчій,  профілактичній та  корекційній роботі з дітьми з  ООП». Надання  консультації.
3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.
 Google, facebook, YouTube






Viber    facebook



Viber, телефонний режим

19.03.2020
1.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.
1.Самоосвіта: ознайомлення з матеріалами семінару «Використання арт-технологій в роботі з дітьми з ООП» ; «Сторітелінг в інклюзивному середовищі» (КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ)
2. Виготовлення  дидактичної гри «Пластилінові заплатки», «Кому що потрібно у роботі» (професії/інструменти)
                                                       
Viber, телефонний режим
Кольоровий роздрук тематичних картинок-загатовок, вирізання, ламінування
20.03.2020
1.Консультування/поради для батьків: «Розвиток дрібної моторики  у  дітей» (автор Діна Тимошенко – логопед, дефектолог, спеціаліст по PECS, ABA-інструктор) .
2. Розроблення то оформлення  матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом».

3.Перегляд вебінару: «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». Отримання сертифікату.

4. Розроблення  та  надсилання завдань  батькам для  занять з дітьми.

Viber/ facebook:


Viber, телефонний режим
23.03.2020
1. Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутичного спектру в інклюзивному класі», лекторка Ірина Ясінська.
2. Розроблення  та  розміщення на сайті ІРЦ завдань  батькам для  занять з дітьми.
3. Самоосвіта та пошук інформації  на  тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми».
Viber, телефонний режим

Google, facebook, YouTube


24.03.2020
1.Опрацювання  літератури, науково-методичних  праць для підвищення власного теоретичного та наукового рівня у своїй професії .

2. Пошук матеріалів і розробка картотеки вправ «Чарівні палички Кюїзенера» (за матеріалами інтернет ресурсів)
3. Перегляд запису леції Наталії Базими «Особливості комунікативної поведінки у дітей з РАС»
«Науковий часопис» НПУ ім. М.П. Драгоманова, «Дефектологічний вісник».
Роздрук, ламінування,  оформлення
Facebook   сторінка UASP fctivities

25.03.2020
1.Розроблення  та  надсилання завдань батькам для  занять з дітьми.

2. Самоосвіта. Вебінар: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

3.Самоосвіта та пошук сучасних/ нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на  тему: «Су-джок  терапія  та  її  ефективне  використання  в  роботі  з  дітьми  з  ООП».

Viber, телефонний режим, сайт ІРЦ
Інтернет ресурси
26.03.2020
1.Організаційно-методична робота:
Розробка конспектів індивідуального та підгрупових занять з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку із ООП.

https://naurok.com.ua/publ/161205
https://naurok.com.ua/publ/161204
https://naurok.com.ua/publ/161202
27.03.2020
1. Добірка матеріалів до батьківських зборів
2. Виготовлення картотеки «Ігри на поповнення словникового запасу»
30.03.2020
1. Самоосвіта: перегляд  лекції онлайн Оксани Потапенко «Використання вібраційних апаратів Z-Vibe у роботі логопеда».
2. Виготовлення робочого зошита «Соціально-побутове орієнтування » (за матеріалами інтернет ресурсу)
3. Виготовлення  наочних  та роздаткових матеріалів для лічби.
Facebook   сторінка UASP fctivities

Роздрук, ламінування, брошурування, оформлення

 31.03.2020
1.Розроблення  та  надсилання завдань батькам для  занять з дітьми.
2. Пошук необхідної літератури за темою самоосвіти, рекомендацій для батьків та вихователів.
3. Оформлення зібраної інформація щодо використання кінезіологічних вправ в роботі з дітьми.
Viber, телефонний режим

Інтернет/література/посібники
01.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури, електронного журналу «Дефектолог» за березень 2020 року.
Інтернет/література
02.04.2020
1. Перегляд вебінару«Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят»
03.04.2020
2. Пошук необхідної літератури за темою самоосвіти, рекомендацій для батьків та вихователів.
Інтернет/література

План  роботи під час карантину(06.03.2020-24.04.2020)вчителя-дефектолога  КУ РМР«ІРЦ»
Горгуль Ю.П.


06.04.2020
1. Підготувати консультацію для батьків "Як заспокоїти дитину непосиду!"
2. Робота за темою самоосвіти
3. Впорядкування ділової документації на квітень – травень  2020 р.
Інтернет ресурси
07.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури на тему самоосвіти.
2. Упорядкування папки по самоосвіті.
Розробка конспектів корекційних занять.
Інтернет ресурси
08.04.2020
1.Виготовлення  наочних  та роздаткових матеріалів для лічби.
2. Розробка конспектів корекційних занять.
Інтернет ресурси
09.04.2020
1. Розробка та розміщення на сайті завдань для дітей із ООП
2. Онлайн консультування для батьків.
3. Розробка та виготовлення дидактичних ігор логіко-математичного спрямування.
4. Опрацювання матеріалів за темою самоосвіти
Інтернет ресурси
10.04.2020
1. Перегляд вебінару «Психологічна готовність дитини до школи».
2. Розробка дидактичного матеріалу (ігри логіко-математичного спрямування)
3.Розробка,роздрукування та ламінування карток для занять.
13.04.2020
1. Організаційно-методична робота.
2. Підбір аудіо-та-відеоматеріалів для проведення рухливих ігор та динамічних пауз під час корекційно-розвиткових занять
3. Консультування в режимі on-line.
Інтернет ресурси


Viber, Facebook месенджер
14.04.2020
1.Перегляд вебінару «Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення дошкільнят».
2. Консультація для батьків: «Усуваємо дефекти мовлення дитини вдома».
3. Упорядкування теки «Самоосвіта», «Робота з батьками».
15.04.2020
Розробка конспектів корекційних занять.
Інтернет ресурси
Viber, Facebook месенджер
16.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Розробка конспектів корекційних занять.
3. Виготовлення дидактичної гри «Мій, моя, моє»
Інтернет ресурси

17.04.2020
Індивідуальні консультації для батьків дітей з ООП, які потребують допомоги під час карантину в режимі on-line.
Інтернет ресурси

20.04.2020
1. Індивідуальні консультації для батьків,
які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину
2. Перегляд вебінару «Пальчикові ігри: розвиваємо дрібну моторику»
3. Поповнення картотеки пальчикових вправ «Пальчикові вправи в віршах» Автор Ю. Турчина
Viber, телефонний режим



21.04.2020
1.Розробка дидактичного матеріалу
2.Консультування в режимі on-line
3.Організаційно-методична робота.
Інтернет ресурси
Viber, Facebook месенджер
22.04.2020
Розробка матеріалів щодо ІПР
Консультування в режимі on-line
Організаційно-методична робота. Перегляд технології використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров`я дітей та підлітків (МКФ - ДП) в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини.     
Інтернет ресурси

Viber, Facebook месенджер
23.04.2020
1. Розсилка по Viber індивідуальних завдань
2. Розробка методичного тренінгу «Нетрадиційні форми роботи з батьками».
Інтернет ресурси
Viber, Facebook месенджер
24.04.2020
1.Організаційно-методична робота.
2.Перегляд технології використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров`я дітей та підлітків (МКФ - ДП) в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини.          







Немає коментарів:

Дописати коментар